Encanteris i antídots juganers
Existeix una conducta sense cap propòsit adaptatiu? Existeix un símptoma sense una intenció beneficiosa? Té sentit un comportament sense sentit? Avui m'agradaria que repensem el símptoma. Us poso un exemple que m'ha cridat l'atenció aquesta setmana. Us remeto a aquesta entrevista a la Naru Fukuchi que he rebut al correu de la revista Culture, Medicine and Psychiatry. Us comparteixo l'enllaç. Feu clic aquí . La conversa gira entorn a un article publicat per l'autor que porta per títol Children’s Everyday Actions After Disaster: Cultural Meaning, Developmental Timing, and Moral Agency in Post-disaster Japan. "Aquest article explora com els comportaments quotidians dels infants després del Gran Terratrèmol de l'Est del Japó (del 2011) es poden entendre no només com a símptomes o "comportaments problemàtics", sinó com a adaptacions culturalment i de desenvolupament significatives". Una de les conductes més destacades és que els nens i nene...